Bosszantó apróságok hónapja
2018. május 28. írta: hahópihehh

Bosszantó apróságok hónapja

Nagyjából három bejegyzést kezdtem el írni három különböző nekifutásról, de mind a három a kukában landolt, mert hiányzott valami.

Először nekiálltam volna az autónak, de meg kellett várni a motorvezérlőt hozzá. Időközben megkérkezett a függvénygenerátor, úgyhogy inkább azzal kezdtem, viszont nyilván valahol valamit elforrasztottam, úgyhogy az volt a terv, hogy összerakom az oszcilloszkópot, hogy bemérjük a hiba forrását, de kaptam egy maroknyi ellenállást - nyilván ömlesztve -, amit még ki kellett volna válogatni a forrasztáshoz, hogy milyen értékűek, de annyira icipici rajtuk a jel, hogy egy óra szemmeresztgetés után feladtam, mivel már a fejem is belefájdult. 

Kaptam az alkalmon, hogy akkor vegyünk egy minikészletet nagyítóval, tartóval - meg egy új forrasztópákát is, de ez már csak a bónusz volt, ha már arra jártunk-, beletelt egy kis időbe, mire megérkezett, de gondoltam, így már menni fog a dolog, erre még így is kifolyik a szemem a válogatásnál, úgyhogy úgy döntöttünk beszerzünk még egy apróságot (szakmai szavakkal élve digitális multiméter), hogy ne kelljen a színkódokkal szórakozni, mutatom, hogy miért:

nagyito.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemertekalovakhozdeazertvanegy.blog.hu/api/trackback/id/tr6514008556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása